23 Aralık 2008 Salı

50 Cent'in solisti Curtis Jackson

Benim Madonna gibi isteklerim olmaz


Röportaj: Servet YILMAZ - Hürriyet Magazin
Benim Madonna gibi isteklerim olmaz 50 Cent'in solisti Curtis Jackson, Hürriyet'e konuştu.


"Var mısın Yok musun"da yarışmak üzere ülkemize gelen dünyaca ünlü hiphop grubu 50 Cent'in solisti Curtis Jackson, Hürriyet'e konuştu. Türkiye'ye gelirken hiçbir özel istekte bulunmadığını belirten Jackson, geçtiğimiz haziran ayında şarkıcı Ciara ile evlendiği iddialarını da reddetti.

- "Var mısın Yok musun"da yarışmak üzere Türkiye'desiniz. Nasıl buldunuz burayı?

Muhteşem! Daha önce de bir kere gelmiştim ve çok güzel zaman geçirmiştim. Geçen geldiğimde verdiğim konser rüzgârdan dolayı yarıda kalmıştı. Türkiye'yi zaten biliyordum ama çok fazla gezme vaktim olmadı. Otelde biraz dinlenebildim.

- Türkiye'ye gelip de kebap yememek olmaz, yediniz mi?

Hayır, denemedim ama bu akşam yiyeceğim.

- Yarışmanın çekileceği stüdyoya 500 kişi alınacak ama tam 8 bin kişi başvuruda bulundu. Türkiye'de bu kadar çok hayranınız olduğunu biliyor muydunuz?

8 bin başvuru mu? Vaovvv! Program çok güzel geçeceğe benziyor! İçeride çok güzel bir atmosfer olacaktır. 5 yıl önce Rock'n Coke'a gelmiştim ve hava koşulları nedeniyle şovumu tamamlayamamıştım. Acun'la görüştüğümüzde, içimde ondan kalan bir eksiklik olduğunu ve Türkiye'ye gelmekten dolayı çok mutlu olacağımı söyledim.

- Yarışmada çeşitli rakamların olduğu kutular açtıracaksınız. Şanslı numaranız var mı?

Hayır, şanslı bir numaram yok.

- Programdan sonra ülkeden ayrılıyorsunuz. Neden bu kadar kısa süre kalıyorsunuz?

Çünkü programım çok yoğun. Önceki günlerde Los Angeles'taydım. Oradan Miami'ye geçtim, sonra da New York'a... Şimdi de Türkiye'deyim./_np/6690/7006690.jpg

- Bu programda daha önce Christina Aguilera da yarıştı ve gelirken birtakım özel istekleri oldu. Sizin buraya gelirken özel bir isteğiniz oldu mu?

Hayır, özel bir isteğim olmadı. Ben o tarz starlardan değilim. Madonna hakkında konuşsaydık daha farklı olabilirdi. Benim öyle özel isteklerim yok.

- Türkiye'den tanıdığınız rap müzisyenler var mı?

Radyoda bazı kişileri duydum ama tam olarak bir isim veremem.


- Dünya çapındaki starlardan kimi beğeniyorsunuz peki?

Beyonce'yi beğeniyorum.

- Bugüne kadar birlikte çalışmaktan en çok keyif aldığınız isimler kimlerdi?

Eminem'le çalışmak gerçekten çok kolaydı. Benim yerime başka biri olsa onunla zorlanabilirdi.

- Şu anda çok ünlüsünüz ve çok paranız var. Eski varoş yaşantınızı özlüyor musunuz?

Hayır, çok özlemiyorum. Bazen gidip oraları ziyaret ediyorum ama tekrar o yaşantıya dönmek istemem.

- Oğlunuz müzikle ilgileniyor mu?

Oğlum daha 12 yaşında. Henüz iş konusunda endişe duyacak ve bir işle ilgilenecek yaşta değil. Ama beyzbol ve futbol ilgisini çekiyor.

Ciara ile evlenmedim

- Sinema sektörüne girmeyi ve bir filmde rol almayı düşünüyor musunuz?

Tam olarak içinde olduğum bir proje yok ama yapmayı düşünüyorum.

- Son dönemde şarkıcı Ciara ile evlendiğinize dair dedikodular çıktı. Bu konuyla ilgili neler söyleyeceksiniz?

Hayır, evlenmedim.

- Buradaki sevenlerinize göndermek istediğiniz bir mesaj var mı?/_np/6697/7006697.jpg

Burada olmaktan çok mutlu olduğumu söylemek istiyorum.

- Yeni yıla nasıl girmeyi planlıyorsunuz?

Evde dinleneceğim. Her fırsat bulduğumda evime gider dinlenirim.

Curtis Jackson, beraber kaydettikleri "Can't Leave Em Alone" isimli şarkının klibinde son derece samimi görüntüler sergilediği Ciara ile evlenmediğini söyledi.
Röportaj: Servet YILMAZ - Hürriyet Magazin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

medyadan

BlogcuZade Master