8 Ekim 2007 Pazartesi

Seda Sayan İsyan Etti


Bu işi bırakır giderim

Bu işi bırakır giderim Son dönemin en çok eleştirilen ismi Seda Sayan, isyan etti: Bırakır giderim

Seda Sayan'ın fotoğrafları için tıklayın...

Kanal D' ekranlarında sevenlerine içini döken Seda Sayan, son dönemde hakkında çıkan haberler nedeniyle çok üzüldüğünü söyleyerek " Ben kimseye programa çıkarmak için para vermedim. Dediklerini ispatlasınlar. Bu işi bırakır giderim. Artık biraz insaf " dedi

Bana değil işinize bakın

Gelen eleştirilerin hiç bir dayanağı olmadığını belirten Seda Sayan " Sürekli bir şeyler yazıp çiziyorlar. Sürekli eleştiriyorlar. Üzülmemeye çalışıyorum ama dayanamıyorum artık. Üzüntümden daha önce hastanelik oldum. Bir yazar dostum bana 'Önemli insanların heykelleri yaşarken atılan taşlardan yapılır' dedi ama benimkinden göktelen olur artık. Herkesi insaflı olmaya çağırıyorum" dedi.Her cepheden kendisine saldırıldığını sözlerine ekleyen sanatçı "Bana bakacaklarına işlerine güçlerine baksınlar. Beni takip etmekten yol alamıyorlar" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

medyadan

BlogcuZade Master