2 Aralık 2007 Pazar

Pınar Altuğ Yağmur Atacan'la nikahı

Düğün davetiyelerini hazırlıyor


Büşra BOZOK

Düğün davetiyelerini hazırlıyor Pınar Altuğ, nişanlısı Yağmur Atacan'la nikah masasına oturmaya hazırlanıyor.

İki ay önce nişanlandığı Yağmur Atacan'la nikah masasına oturmaya hazırlanan oyuncu-sunucu Pınar Altuğ, bu sezon hiçbir projde yer almayarak ev hayatına alışmaya çalıştığını söyledi. İlkbaharda yapmayı düşündükleri nikah için hazırlıkları hızlandıran Altuğ, "Evlendiğimiz zaman da Bebek'teki evde oturacağız ama evi yeniden döşüyoruz. Günümün tamamı davetiye yazmakla geçiyor. Aslında her şey hazır. Gelinliğimi Perihan Akı hazırlıyor. Modeli bile belli ama sürpriz olsun istiyorum. Hareketli bir insan olduğum için straplez olmayacak. Düğünde üzerimden düşer" dedi. Ocak ayında yeni bir projeyle sevenlerinin karşısına çıkmayı planlayan Pınar Altuğ, "Şimdilik evde oturmanın tadını çıkarıyorum. Bir anlamda kadıncılık oynuyorum. Bol bol kek, poğaça, börek yapıyorum. Evimde vakit geçiriyorum" diye konuştu.

Irene'i seslendirdi
"Asteriks ve Oburiks" adlı filmdeki Prenses Irene karakterinin Türkçe dublajı için stüdyoya giren Altuğ, "Ben şimdiye kadar hep kendi sesimle oynadım ama ilk kez dublaj yaptım" dedi.,

Kaynak:hurriyet-magazin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

medyadan

BlogcuZade Master