31 Aralık 2007 Pazartesi

Tülin Şahin

Şanslı değilim başarılıyım


Gözde YILMAZ

Şanslı değilim başarılıyım Tülin Şahin, Kelebek okurları için hem yılbaşı pozu verdi hem de özel açıklamalarda bulundu.

Cindy Crawford’a olan büyük benzerliğinin iki günde tanınmasını sağladığını belirten ünlü manken, "Cindy’ye benzemem büyük avantajdı ama bu noktaya gelmeyi şansıma değil çok çalışmaya borçluyum" dedi.

2007 sizin için nasıl geçti?

- Her zamanki gibi çok çalıştığım bir yıldı. Bol bol seyahat ettim. Her şeyiyle gerçekten güzel geçti. Umarım 2008 de aynı böyle geçer.

Peki, bu akşam için bir planınız var mı? Nasıl girmek istiyorsunuz 2008’e?

- Mehmet (Özer) ve ben yılbaşında sokaklarda olmayı sevmiyoruz. Güzel yemekler yapıp arkadaşlarımızla birlikte evde olmayı planlıyoruz.

Arkadaşlarınız için yemekler yaptınız yani.

- Yok, Mehmet yapar. Bizim evin mutfak bakanı o... Onun alanına girmem.

2007’den farklı neler dileyeceksiniz, yeni yıldan?

- Benim şikayet edeceğim bir hayatım yok. Güzel bir evliliğim, iyi bir kariyerim var. İkimiz de iyi ailelere sahibiz. Bunlar bir insanın hayatındaki önemli ve güzel noktalar. Bunlardan başka ne isteyebilirim ki... Yeni yılda her şeyin aynı şekilde devam etmesini diliyorum.

Reklamlarında yer aldığın çorap firmasının satışları iyi gidiyormuş. İş hayatınız iyi gidiyor galiba.

- Muscade’le bu yıl anlaşma imzaladık. En son Eskişehir’de imza gününe gittim ve mağazada çorap kalmadı. Depodakilere kadar hepsi satıldı. Aynı zamanda So Chic için çekimler yaptık. Doğuş Çocuk’ta çocuk modasıyla ilgili yazılar yazıyorum. Kadınlara sağlıklı beslenme, moda gibi konularda seminerler veriyorum. Yine iki ekonomi dergisine aynı konularda yazılar kaleme alıyorum. Ayrıca bazı firmalara danışmanlık yapıyorum.

Modelliğe başlarken böyle büyük bir başarı bekliyor muydunuz?

- Modellik yarışmasını kazandığım zaman elbette ki böyle bir başarıyı hayal bile edemiyordum. Ben 14-15 yaşında dünyanın en önemli kadın dergilerini okurken bir gün bu dergilere kapak olacağımı tahmin bile edemezdim ama bunların hiçbiri şans değil. Eğer ortada bir başarı varsa bunu disiplinime ve çalışkanlığıma borçluyum. Çünkü benim her dakikam planlı, her anım dolu... İşimi büyük bir aşkla yapıyorum ve karşılığını da alıyorum.

Bu temponun sizi yorduğu zamanlar olmuyor mu?

- Her işime ilk ve tek işimmiş gibi gidiyorum. Eğer işinize olan heyecanınız bitmişse bir çok şeyi de kaybetmiş olursunuz. Herkes yaptığı /_newsimages/4695278.jpgişten yorulur ama bunlar geçici. Yorulmazsanız dinlenmenin keyfini çıkaramazsınız.

Cindy Crawford’a olan büyük benzerliğinizin kariyerinize katkısı nedir?

- İnanın şu anda bir etkisi yok. Evet, ben bu benzerlik sayesinde iki günde Türkiye’de tanınma fırsatı buldum. Benim gibi kısa sürede tanınan başka bir meslektaşım yoktur. Cindy’ye benzemem büyük avantajdı ama bu noktaya gelmeyi şansıma değil çok çalışmaya borçluyum. Benzerlik sadece iki günde tanınmamı sağladı ama bugünkü Tülin’i yaratmadı. Ben benzerliğime güvenerek evde yatıp iş bekleseydim, belki de iki gün tanındığımla kalacaktım. Beni benzerliğim çalıştırmıyor. İşe gittiğimde enerji sarf eden, enerji veren Cindy değil benim... Başarıya ulaşmak için terliyorum.

Yurtdışında da çekimlerde yer aldınız. Yavaş yavaş yurtdışında da tanınmaya başladınız mı?

- Yurtdışına gittiğim zaman "Evet, artık rahatım" diyemiyorum. Orada da yabancı basınla takılıyoruz. Cindy Crawford’a olan benzerliğim onları da şok ediyor ama aslında şaşırdıkları olay kafalarında çizdikleri Türk kadını profilini yıkmam.

Aileniz hálá Danimarka’da yaşıyor değil mi?

- Evet, ailem hálá yurtdışında yaşıyor. Ama ben hiçbir zaman yurtdışında yaşamayı düşünmedim. Türkiye’yi çok seviyorum. Aslında yurtdışında olsam belki işlerimi daha rahat yürüteceğim ama ülkeme aşığım. Ayrıca işin içine moda ekonomisi de giriyor. Benim yurtdışı işlerimi için yılda en az 150 bilet Türkiye’den alınıyor. İşime İstanbul’dan gidiyor olmam onların daha da dikkatlerini çekiyor ve konuşup bir sonraki çekimi Türkiye’de yapabiliyoruz. Onların bir hafta için buraya çekime gelmeleri 100 bin euro’yu ülkemizde harcamaları demek. 27 yaşındayım, 29 ülke, 200’de fazla şehir gördüm ama Türkiye’den daha güzel bir yer görmedim.

Şu anda istediğiniz noktada mısınız?

- Yani... Çok iyi bir noktada olduğum şüphesiz. Daha fazlasını istemek ayıp olur. İstememin sonu yok ama ben şükretmesini biliyorum.

Bizi mutsuz bir çift sanıyorlar

- Evliliğiniz nasıl gidiyor?

Sürekli geceleri dışarı çıkan bir çift olmadığımız için mutsuz bir evlilik yaşadığımızı düşünüyorlar ama biz çok mutluyuz. İkimiz de evde vakit geçirmeyi daha çok seviyoruz. Çünkü ikimizin de çok yoğun bir iş temposu var. Ayrıca ikimizin de çalışıyor olması ilişkimizi güçlendiriyor. Eve geldiğimiz zaman konuşacak şeylerimiz oluyor. Konuşacak bir şey kalmadıysa o ilişki bitmiş demektir. Ne çiftler var; bütün gün yanak yanağalar ama paylaşacak bir şeyleri yok.

/_newsimages/4557806.jpgBabam Cindy’yi görse "Merhaba kızım" der

- Peki, ailenizden sizi Cindy Crawford’a benzetenler oluyor muydu?

Annemin arkadaşları, "Tülin gittikçe Cindy Crawford’a benziyor" diyorlardı ama babam Cindy’yi tanımıyordu. Hatta babam belli bir süre bana neden "Sivaslı Cindy" denildiğini bile anlamamış. Bir gün babama Cindy Crawford’un bir dergiden fotoğrafını gösterdim o da "Aaa, güzel çıkmışsın kızım" dedi. Babamın ünlülerden haberi yok. Herhalde sokakta Cindy’yi görse "Merhaba kızım" der.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

medyadan

BlogcuZade Master