3 Ocak 2008 Perşembe

Tarkan - Metamorfoz

Bana nazar değdi




Bana nazar değdi Foto galeri Tarkan son dönemde yaşanan aksiliklere nazarın neden olduğunu söyledi.

Tarkan ,imajıyla ilgili eleştirilere çok kızdığını belirterek " Ben anlamıyorum her kafadan bir ses çıkıyor..Birileri çıkıp, sakalıma, kıyafetime,saçıma laf söylüyor...Ve ardından kendilerini imaj danışmanı olarak tanıtıyorlar. Onlara kim söylemiş ki sen imaj danışmanısın, sen imaj belirlersin diye..Onların söylediklerini hiç umursamıyorum.."dedi..

Yılbaşı akşamı TRT ile yaşadığı problemlere de değinen Tarkan,basında yer alan "TRT Tarkan'a komplo kurdu" haberlerine inanmadığını böyle bir kurumun, asla bunları yapabileceğine ihtimal vermediğinibelirtti..Yaşanan bütün sorunları nazara bağlayan Tarkan "Son zamanlar da çok konuşuldum..Çok adımdan bahsedildi..Ben de bütün bunları bir nazar olarak görüyorum...Çok göz vardı üzerimde, herhalde bütün bu yaşananlar bundan kaynaklanıyor." dedi..

Tarkan, doğacı oldu
Tarkan, Doğa Derneği ile 'stratejik ortaklık' anlaşması yaptı. Doğa Derneği Genel Müdürü Güven Eken, Tarkan'la uzun soluklu bir çalışmaya başladıklarını ve stratejik ortaklık anlaşması yaptıklarını belirterek, şunları söyledi: "Tarkan, gerçekten doğayı seviyor. Dünyanın ve Türkiye'nin geleceği için doğanın yaşatılması gerektiğine inandığı için Doğa Derneği'ne destek veriyor. Tarkan, doğayı seven, doğacı bir insan olduğu için de bizimle çalışmak istedi. Derneğin farklı etkinliklerinde ve tanıtım çalışmalarında derneğin yüzü ve gönüllüsü olacak."
TV'ye ilk TRT'de çıktı
1992 yılında "Kıl Oldum" albümüyle piyasaya çıkan Tarkan, ilk kez televizyona yine TRT'de çıktı. Kahraman Afyonoğlu'nun çektiği bir müzik eğlence programında ilk kez kamera karşısına geçen sanatçı, ekose pantolunu, dansları, şarkılarıyla büyük sempati toplamıştı. Yılbaşı gecesi TRT Ana Haber bültenine katılan ve "TRT ilk göz bebeğimiz olduğu için her zaman saygımız sonsuzdur. O yüzden bu yılbaşı projesini büyük bir mutluluk ve heyecanla kabul ettim" diyerek TRT'ye olan manevi bağını dile getiren Tarkan, televizyona ilk kez yine TRT'de çıktığını da belirtti.
Tarkan'ın, DMC etiketiyle piyasaya çıkan "Metamorfoz" adlı yeni albümü, iki hafta içinde 350 binin üzerinde sattı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

medyadan

BlogcuZade Master